سئو سایت
326امتیاز کاربران| امتیاز: 5 از 5سئو سایت

۱۰ ابزار رایگان و کاربردی برای سئو

آیا خودتان را به عنوان یک بازاریاب اینترنتی، جستجوگرها و یا یک بازاریاب محتوای تعریف می کنید، صنعت ما اغلب یک رابطه عشق / نفرت با Google. با این حال، مهم نیست که چگونه شما شخصا با توجه به G بزرگ، یک انتخاب ابزار رایگان آنها با داده های به طور بالقوه مفید ارائه وجود دارد. با استفاده از این واقعا می تواند کمک به تلاش های بازاریابی دیجیتال خود را پمپ کند.۱۰ ابزار رایگان گوگل برای SEO  که همه باید استفاده کنند .

در سال ۲۰۰۹ همیشه در آموزنده نی نی آشپز یک نگاه برای ما در ابزار مفید ترین و جو در زمان خارج وجود دارد. متاسفانه گوگل دارای یک عادت بازنشستگی بسیاری از ابزارهای آن، و یا شروع به شارژ برای آنها (هر کسی گوگل خرید؟)، پس از آن زمان برای به روز رسانی شد.

بنابراین، در اینجا فهرست تجدید نظر شده ما از ده ابزار رایگان گوگل شما باید در نظر است؛ شما می دانید که بسیاری از، بدون شک به طور منظم استفاده چندقرار میگیرد در این صنعت، همیشه وجود دارد چیزی جدید را امتحان کنید.

۱٫ ابزار وب مستر گوگل
اگر شما فقط استفاده از یک ابزار را از این لیست، ابزار وب مستر گوگل انتخاب آلو است. فقط به عنوان آرم با استفاده از یک آچار، استفاده از ابزار وب مستر شبیه به دادن سایت شما یک سرویس منظم است. استفاده از آن برای نگه داشتن همه چیز در حال اجرا هموار، و نقطه مسائل بزرگتر به سرعت می باشد.  اگر سایت شما دارای یک پنالتی کتابچه راهنمای کاربر، شناسایی مسائل خزنده و لینک های شکسته، ببینید که چگونه بسیاری از صفحات نمایه می شوند، لینک های دانلود، آزمون فایل خود را robots.txt را و یا داده های ساخت یافته، و مقدار زیادی بیشتر، همه به صورت رایگان می باشد . این زیرچشمی نگاه کردن به چگونه در مورد گوگل عناصر از سایت شما است.
اوه، و در حالی که شما در آن هستید، لطفا بینگ ابزار وب مستر. به عنوان سم اشاره است، تعداد زیادی از این ابزار رایگان به دست آورد نیز وجود دارد!

۲٫ تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
خوب، همه ما در مورد نا امیدی از (ارائه نشده است) کلمه کلیدی مطمئن شوید، در نظر گرفتن دور برخی از تجزیه و تحلیل بیشتر مفید است. اما، هنوز هم یک مزیت بزرگ است که با داشتن تجزیه و تحلیل داده برای سایت خود را به منظور تجزیه و تحلیل محتوا، تجربه کاربر، موفقیت مبارزات و بیشتر وجود دارد. در واقع، اگر شما در بازاریابی دیجیتال خود را با استفاده از تجزیه و تحلیل نیست، شما در پشت رقابت هستید،گوگل آنالیز یک ابزار محبوب، و دائما در حال تحول باقی مانده است، هر چند افزایش رقابت از جایگزین مانند آمار، تجزیه و تحلیل وب باز، WebTrends، OMNITURE و بیشتر وجود دارد. آیا می خواهید به کمک بیشتری؟ اتمام راه حل های گالری برای راه های زیادی به قطعه داده های خود، و سازنده URL برای اضافه کردن سفارشی ردیابی به لینک های خود را.
برنامه ریز

۳٫ Adwords گوگل کلید واژه
یکی دیگر از ابزار است که از طریق قابل توجه بوده است، و اغلب بسیار اظهار تاسف، تغییر در سال گذشته، برنامه ریز لغات کلید واژه de-facto و منبع بسیاری باقی مانده است که آن را به اثبات حجم کلمات کلیدی می آید (هر چند بر روی آن تعداد دقیق تکیه نمی کند) ، حتی اگر ابزار دیگر برای تولید لیست بذر استفاده می شود.
این احساس که برنامه ریز جدید PPC خیلی بیشتر متمرکز از ابزار کلمه کلیدی آن جایگزین است، و کلیدواژه های پیشنهادی اغلب آنقدر گسترده ای به عنوان به بی فایده در ابتدا می باشد. با این حال، راه هایی برای هنوز هم استفاده از برنامه ریز کلید واژه برای دریافت اطلاعات بسیار عالی وجود دارد – این مقاله توسط دن که Shure محل فوق العاده برای شروع است.

۴٫ گوگل ترند
و در حالی که ما در مورد این موضوع از کلمات کلیدی و موضوعات برای وب سایت خود را، گوگل ترند هنوز یک ابزار عالی برای مقایسه ترافیک برای عبارات جستجو مختلف، از جمله شرایط تاریخی، جغرافیایی و مرتبط (در ذهن گوگل) داده هااست. اگر یک مدت یک عنصر افزایش یا کاهش از واژگان موضوع خود است بسیار ارزشمند برای ایجاد محتوای فریبنده، و در دسترس به صورت رایگان است!
داده های اضافی در بخش Google Zeitgeist در، جزئیات ۲،۰۱۳ جستجوهای محبوب ترین وجود دارد. همچنین ارزش چک کردن لیست موضوعات داغ داغ است، برای دیدن محبوب ترین جستجوها در حال حاضر، الهام بخش مناسب برای محتوای به موقع می باشد .

۵٫ Google Consumer Surveys

به همه ما می دانیم که درک مخاطبان ما کلید ساخت یک وب سایت بزرگ است که در خدمت نیازهای خود است. در حالی که بررسی های می توانید تعداد زیادی از پول هزینه، نظرسنجی از مصرف کننده گوگل یک گزینه رایگان برای اندازه گیری رضایت سایت – شما نمی توانید از چهار سوال به طور پیش فرض بدون پرداخت منحرف، اما شما هنوز هم می توانید از اطلاعات ارزشمند در مورد نحوه کاربران درک سایت خود و تجربه خود را از آن است. این می تواند مفید باشد به خصوص در هنگام تست یک طراحی سایت جدید و یا دسته محتوا.

۶٫ PageSpeed ​​بینش
در سال ۲۰۱۰ گوگل اعلام کرد که سرعت سایت یک سیگنال در الگوریتم رتبه بندی جستجو خود تبدیل شده بود. مطالعات بعدی نیز نشان داده اند که سرعت سایت دارای یک اثر در دید سایت خود را است.
خوشبختانه، یک راه برای ایجاد یک لیست از پیشنهادات خود را برای مشتری خود و یا تیم توسعه بدون نیاز به یک رمز گذار متخصص (هر چند که هرگز لطمه می زند) وجود دارد. ابزارهای PageSpeed ​​گوگل شامل پسوند PageSpeed ​​بینش مرورگر بازخواهد برای کروم و فایرفاکس (به عنوان یک فرمت به Firebug)، و یک نسخه در مرورگر ارائه می دهد که جزئیات و حتی بیشتر. در هر دو گزینه به شما برخی از داده های عملی برای سایت خود به معنای واقعی کلمه به سرعت به من بدهید.

۷٫ از Content Experiments
چه به عنوان وب سایت گوگل بهینه ساز شناخته شده بود به گوگل آنالیز آزمایش محتوا تبدیل شده است. همانطور که از نام آن پیداست، این در حال حاضر در گوگل آنالیز نه به عنوان یک محصول مستقل زندگی می کند، اما هنوز هم ارائه می دهد بسیار عالی، و آزاد، راه برای تست، اندازه گیری و بهینه سازی سایت خود می باشد.
آزمایش روابط محتوا در با اهداف شما در گوگل آنالیز را ایجاد کرده اند، و به شما اجازه چند نوع مختلف از یک صفحه را به کاربران نشان می دهد. این به این معنی شما می توانید طرح بندی، سرفصل، محتوا، رنگ و بیشتر تست برای پیدا کردن طرح مطلوب است. عنوان بهینه سازی نرخ تبدیل یک بخش مشترک بیشتر از چشم انداز بازاریابی دیجیتال می شود، این یک راه عالی برای شیب انگشتان خود را در آب قبل از ساخت یک سرمایه گذاری در یک سازمان و یا INE از طیف وسیعی از ابزارهای تست کاربران قوی، همه در حالی که گرفتن نتایج عملی است .

۸٫ Google Places برای کسب
آیا می خواهید یکی دیگر از روش رایگان برای دید جستجو اضافی است که نشان داده شده است برای تولید ترافیک؟ مطلع خودتان را به لیست های محلی منجر با استفاده از امکانات محلی گوگل، Places برای کسب و + Google محلی. ابزارهای متعدد؟ خوب، بله، تا حدودی گمراه کننده، دو راه مختلف به ادعای حضور محلی وجود دارد.
اساسا، شما در Google Places به شما می دهد بیش از اطلاعات است که در نقشه های گوگل، که نتایج محلی استفاده از نشان داده شده است را کنترل کند. صفحات + Google به کسب و کار نگاه مشابه است، اما به شما اجازه تعامل با دیگر کسب و کارهای محلی، ارسال اخبار و غیره.
کدام یک باید برای اول؟ Google Places برای کسب – به عنوان این مقاله توسط کارشناس جستجوی محلی دیوید Mihm اشاره می کند، آن را به یک رابط برتر، و آن را کنترل کنید که در نقشه های گوگل به نظر می رسد، و نتایج جستجو به این ترتیب مناسب ترین است. تفاوت بین این دو، و چگونه آنها را ترکیب توسط آماندا DiSilvestro جزئیات. به شما رفتن در اینجا برخی از عالی می خواند شروع کار با Places برای کسب و عوامل رتبه بندی جستجوی محلی.

۹٫ هشدارهای Google
آه، خوب ابزارهای گوگل است. در حالی که آن را قابل اعتماد به درخواست در زمان های اخیر نامیده شده است، هیچ شکی این هنوز هم دارای جایگاه مهمی در بسیاری از بازاریاب آنلاین و قلب خالق محتوای وجود دارد.
با استفاده از ابزارهای گوگل شما می توانید چشم در یک موضوع انتخاب خود را با به روز رسانی به طور منظم از گوگل خود را در آخرین به روز رسانی شاخص نگه دارید. استفادههای معمول عبارتند از پیدا کردن نقل قول های غیر ارتباط با نام تجاری شما، و یا به نگه داشتن چشم در آخرین اخبار در یک موضوع و یا شرکت های مورد علاقه.
راس هاجنز نشان می دهد برخی از راه های مبتکرانه برای استفاده از این سرویس است. یک تابع بزرگ از هشدار گوگل گزینه آن را به عنوان یک خوراک RSS، مناسب برای نگه داشتن زبانه ها در هشدار های متعدد و ترکیب با دیگر منابع است. در حالی که گوگل ریدر است متاسفانه ترک، مقدار زیادی از دیگر خوانندگان RSS وجود دارد که می توانید یک کار بزرگ را در خود جای کار وجود دارد.

در حالی که در مورد این موضوع، برخی از جایگزین خوبی برای ابزارهای گوگل برای نظارت بر نام تجاری اشاره، مانند Explorer وب تازه ها Moz و ذکر نام مناسب (که دارای یک گزینه رایگان) وجود دارد.

۱۰٫ برچسب
یکی از رایج ترین سرخوردگی برای تلاش های بازاریابی دیجیتال را می توان تاخیر ناشی از انتظار در صف برای زمان توسعه. مدیر برچسب گوگل می شود دور این منظمی، به شما اجازه بسیاری از برچسب ها شایع ترین به روز رسانی بدون نیاز به برای پشتیبانی از توسعه تمدن بپرسید.
این یک ابزار پیشرفته تر است، اما منافع را می توان بزرگ است. هنگامی که کد در سایت نصب شده است، یک آرایه مناسب و معقول از برچسب ها بازاریابی مشترک را می توان بدون به روز رسانی کد بیشتر ویرایش شده است. پشتیبانی از URL، ارجاع و تگ رویداد بر اساس، ماکروها سفارشی و بیشتر، به علاوه یک کنسول اشکال زدایی وجود دارد. وجود دارد همچنین برنامه ریزی یکپارچگی بیشتر با ابزار های شخص ثالث و حتی انعطاف پذیری بیشتر، و آن را ممکن است به استفاده از برچسب ها ابزار مانند Optimizely در حال حاضر.

خلاصه :
ده ابزار شما می توانید به صورت رایگان از گوگل از کلمه کلیدی پژوهش به بهینه سازی در صفحه و ایجاد محتوا استفاده کنید، – بنابراین، از آن است. در حالی که نگرش گوگل برای بازاریابان آنلاین به طور فزاینده ای مورد سوال است، هنوز هم مقدار زیادی ما می توانیم با این قطعه رایگان از کیت وجود دارد.
ابزار مورد علاقه خود را از گوگل چیست؟ و آنچه از کاربردهای جالب شما در مورد آنها را؟ آیا ما از دست رفته از یک جواهر واقعی؟ اجازه دهید ما را در نظرات می دانم!

دوست گرامی اگر کپی برداری می کنید راحت باشید ولی خاهشا این وبلاگ رو تو سایتتون هم ذکر کنید خدا یارتن باد
به این مطلب امتیاز بدهید

اولین نفری باشید که نظر می دهد.

دیدگاهی بنویسید

آدرس ایمیل شما محفوظ می ماند


*


قالب وردپرس خريد هاست طراحي سايت